Осветление на магазини и магазини

Осветление на витрини и осветление на магазини

Осветление на магазини за насърчаване на продажбите с привличащ вниманието ефект

Осветлението в магазина прави стоките в търговската площ наистина привлекателни, например в пекарни, магазини за хранителни стоки, но също и в модни магазини или книжарници. Светлината насочва погледа на зрителя и визуално показва диапазона в най-добрата му форма. За да се постигне това, осветлението в магазина трябва да има висока стойност на CRI от поне Ra 80, за да възпроизведе перфектно цветовия спектър на изкуствената светлина.


Защо трябва да използвате дизайн на осветлението

За осветлението в магазина винаги се препоръчва компетентен дизайн на осветлението. Това включва всички технически и специфични за мястото характеристики, за да прикани клиентите да се задържат и да акцентира върху стоките. Дизайнерите на осветление също така знаят как да интегрират най-съвременните осветителни технологии перфектно в средата на магазина. Примерите включват високоефективно LED осветление за магазини с ниска поддръжка или HCL сензори, които автоматично настройват яркостта и цветната температура според хода на деня и по този начин поддържат естествения биоритъм на хората.

Какво трябва да вземете предвид, когато планирате бизнес?

Основно осветление
Основно осветление

Основното осветление, което осигурява равномерна яркост в цялата зона на магазина, включва

  • Таванни светлини
  • Вградени прожектори
  • Висящи лампи
Акцентно осветление
Акцентно осветление

Акцентното осветление се използва за прецизно осветяване на определени продуктови зони или отделни стоки, например щанда за колбаси и сирена или зоната за излагане на актуалния бестселър в книжарниците.\ Този аспект на осветлението на магазина насочва възприятието на посетителя. Те включват:

  • Светлини надолу
  • Прожектор
  • Спотове
Осветление на витрини на магазини
Осветление на витрини на магазини

Витрината на магазина обикновено е първата точка на контакт с клиента и има сигнален ефект чрез динамично взаимодействие на светлина и сянка. Осветлението в магазина също може да играе с цвета на светлината: Хладните цветове на светлината >4 000 келвина придават свежест и динамика, докато топлите цветове на светлината до 3 000 келвина имат уютен ефект и придават тон.

z. Например в сладкарницата тортите и сладкишите са представени по особено вкусен начин.

Осветление с релсови системи

Осветление с релсови системи

Релсовите системи предлагат гъвкавост, тъй като осветителните тела могат да бъдат разположени навсякъде по релсата. При релсовите системи се прави общо разграничение между нисковолтови и високоволтови системи. В сектора на високото напрежение се прави допълнително разграничение между еднофазни шини и многофазни шини, напр. 3-фазни шини.

Разликата между еднофазната и многофазната система се състои в това, че при еднофазната система лампите могат да се включват или изключват или да се затъмняват само заедно. Тази система е по-ориентирана към крайния клиент. Използват се петна, прожектори и релси от същия производител.

Трифазните системи предлагат предимството да се превключват няколко прожектора по различен начин и по този начин да се създават различни сценарии. Възможно е да има съвместимост между различни производители, например с релсовите системи на Arcchio.

Технически аспекти

CRI/цветопредаване

  • Цветопредаването е дадено в Ra, последвано от Процент на цветопредаване в сравнение с естествената дневна светлина. Понастоящем 100-процентова точност на цветовете се постига само с халогенни лампи, но светлината от висококачествено LED осветление за магазини от Ra 80 вече изглежда много естествено.
  • Стойности под Ra 80 не трябва да се използват при осветлението в магазините, за да се избегнат непривлекателни, фалшиви цветове на стоките, което е особено важно в модната индустрия, например, за да се избегне разочарование от страна на клиентите.

Светъл цвят

  • Друг важен фактор за качеството на светлината е цветната температура или цветът на светлината. Това оказва влияние върху начина, по който се възприемат стоките и най-вече хранителните продукти. В този случай бялото не е същото като бялото.
  • Цветовата температура прави светлината да изглежда синкава и следователно студена или червеникава и следователно по-топла.
  • По-специално в супермаркетите светлите цветове се избират специално за различните храни, например топло бяло за вкусно месо и хрупкави хлебчета. Яжте с очите си!
Технически аспекти

Нашите препоръки

Правни изисквания

Трябва да се спазват законовите разпоредби за осветлението в магазина. Основната яркост в магазина трябва да бъде поне 300 лукса, а в зоната на касите - дори 500 лукса. От съображения за удобство на клиентите някои зони могат да надхвърлят законовите стандарти, например в книжарниците, за да се улесни разглеждането на литература от клиентите.

Добрата светлина се нуждае от професионален съвет

Добрата светлина се нуждае от професионален съвет

Устойчивост

При LED осветлението на магазини фокусът е върху екологичната и икономическата устойчивост:

  • Високи икономии на енергия поради ниските мощности
  • висока яркост в същото време благодарение на по-добрата Светлинна ефективност от 100 lm/W
  • Много добро цветопредаване на поне Ra 80 до Ra 90
  • Широка гама от налични цветове на светлината
  • Дълъг експлоатационен живот от 50 000 работни часа
  • Без инфрачервена и ултравиолетова радиация, която да влияе на качеството на стоките

Lumories.bg Дизайнът на осветлението от компанията подкрепя компаниите по пътя им към превръщането им в по-енергийно ефективна и устойчива организация чрез използване на щадящо климата осветление. Инвестициите се възвръщат на компаниите по няколко начина: публичните програми също насърчават ефективното вътрешно и външно осветление със субсидии в размер до 50 %.

Формуляр за контакт

Обработката на данни, произтичаща от използването на нашия формуляр за контакт, е предмет на нашата политика за поверителност на данните.